Часті запитання
Для чого потрібен психолог?
Психолог – це фахівець, який допомагає людині розібратися у власних життєвих ситуаціях, впоратися зі своїми думками та емоціями й зрозуміти, чого вона насправді хоче. Ми часто робимо помилки не тому, що не володіємо достатньою інформацією, а тому, що не розібралися досконально в ситуації та не проговорили її з кимось неупередженим. Завдання психолога – не радити, бо він не знає, як правильно вчинити у вашому випадку. Дії фахівця спрямовані на те, щоб допомогти вам самостійно прийняти рішення, яке буде правильним саме для вас. Консультації з психологом допомагають поліпшити власне життя, знайти спосіб вирішення проблем, а також розібратися в собі та своїх бажаннях.
Чому краще скористатися сервісом індивідуального підбору, а не послугами психолога ваших знайомих?
Психолог працює індивідуально з кожним клієнтом, повністю занурюючись в його проблему. Тому результати завжди різні – вони можуть бути як позитивними, так й негативними. У кожного – своя життєва ситуація, й процес терапії у всіх проходить по-різному. Спеціаліст, який успішно надав допомогу вашому знайомому, може бути некомпетентним у вашому питанні. Вибирати психолога краще виходячи з конкретної ситуації й ваших потреб – це індивідуальний процес.
Що якщо я не до кінця розумію свою проблему?
Зовсім необов’язково чітко розуміти свою проблему. У процесі терапії психолог ставитиме вам навідні та уточнюючі питання, які в результаті допоможуть зрозуміти ваші переживання, думки та бажання. На основі цього запит сформується сам по собі.
Як зрозуміти, що фахівець мені підходить?
Під час консультацій з психологом ви повинні себе почувати комфортно та безпечно. Це дозволить довіритися фахівцеві та максимально йому розкритися. Якщо на прийомі ви відчуваєте себе ніяково чи є дискомфорт, який потім вас не покидає протягом дня, можливо, вам краще вибрати іншого психолога. У психотерапевтичній сфері немає поганих чи гарних фахівців – є фахівці, які чи підходять чи ні.
Як ви відбираєте спецалістів для сервісу?
Ми висуваємо стандартні вимоги: наявність вищої профільної освіти, досвід в сфері консультування, рекомендацій та позитивні відгуки від клієнтів, колег чи членів професійного співтовариства. Крім того, кожен психолог проходить анкетування, де розповідає про себе, свою освіту та відповідає на питання, які допомагають оцінити рівень його професіоналізму. Після цього ми обов’язково проводимо фінальну співбесіду з психологом, щоб переконатися, що перед нами фахівець високого рівня.
В яких форматах психолог надає консультації?
Отримати консультацію можна в онлайн-форматі та при особистій зустрічі. Онлайн консультація проходить через відеоконференцію за посиланням у вашому особистому кабінеті або з електронного листа з підтвердженням про запис. Особисті зустрічі з психологом відбуваються у спеціально обладнаному кабінеті.
Психологи працюють лише індивідуально чи можна бути разом із дитиною, партнером та цілою сім'єю?
Кожен фахівець надає різний спектр послуг. В анкеті кожного з них ви можете подивитися, яка спеціалізація у психолога та який вид консультації він надає. Виходячи з цього, ви можете вибрати підходящого для себе фахівця.
Що мені робити, якщо мене не влаштував фахівець?
Якщо так сталося, що підібраний нами фахівець вас не влаштував, повідомте нас про це. Розкажіть, що саме вам не сподобалося. Ми знайдемо для вас іншого терапевта, виходячи з ваших коментарів щодо попереднього психолога.
Чи можу я самостійно підібрати собі фахівця?
Так. Якщо з якоїсь причини ви не захочете працювати з фахівцем, відібраним нашою програмою, ви можете скористатися повним списком психологів/психотерапевтів й вибрати того, кого забажаєте.
Яка вартість сесії?
У кожного фахівця власні ціни на надання послуг – вони вказані в кожному профілі.
Які є варіанти оплати?
Оплатити консультацію можна за допомогою банківської картки Visa чи Mastercard. Оплата відбувається завдяки платіжній системі Fondy, яка інтегрована до сайту. Дані банківських карт сервісом не обробляються та не зберігаються, всі платежі проводить платіжна система.
Що якщо я спізнився на консультацію?
Якщо ви запізнилися на консультацію, вона все одно закінчиться у запланований час (наприклад, час консультації для вас був призначений з 09:00 до 10:00, ви запізнилися на 10 хвилин – це означає, що сесія почнеться о 09:10 та закінчиться о 10:00). У разі, якщо запізнився психолог, консультація проходить повноцінно.
Чи можу я скасувати чи перенести сеанс?
Так. Всі операції проводяться в особистому кабінеті. Поряд з призначеним сеансом є кнопки «Перенести» та «Скасувати». За допомогою них ви можете відрегулювати відповідний для себе час сесії чи взагалі скасувати її. Зверніть увагу: якщо ви переносите чи скасовуєте сеанс менш ніж за добу до його початку, сплачені кошти не повертаються.
Чи всі психологи дотримуються суворої конфіденційності?
Звісно! Все, що ви обговорюєте на сесії, залишається виключно між вами та вашим психологом. Вся інформація тримається в суворій конфіденційності.